11 oktober

Det var minus grader imorse när jag gick upp. Sisserligen bara -1 men ändå! Mina ögon tårades, klarar verkligen inte av kyla.
Sökte iallafall 7 stycken jobb idag på communicare. Alla som receptionist i stockholm. Så we'll see.
Efter det gick jag och lämnade in mina penga-papper på arbetsförmedlingen, 14 dagar sen kommer pengarna!!!!
Som David sa, det känns som att vi väntar på en förmögenhet.
Hämtade upp Rebecca och så promenerade vi hemåt. Jag satt faktiskt ute i solen en stund på eftermiddagen (med dunjacka och en filt runt mig), känner mig som en svamp som suger upp allt solljus jag kommer åt.

Min lilla syster fyller år idag så vi har ätit tårta nu på kvällen också, muuums!
Det är även 6 månader kvar tills jag fyller 20 år. Ska jag skratta eller gråta? Bra är iallafall att jag får gå till systemet själv!!! jiiipppiiii





Kommentarer
Postat av: Sabine

det är så jäkla kallt ute nuförtin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback