I'll send you a postcard saying I'm in love with life!

dåligt väder kan verkligen förstöra min dag, mitt humör och mitt liv haha. jag påverkas jätte mycket av vädret men försöker oftast göra det bästa av situationen ändå.
löste jack-problemet imorse genom att ha på mig skinnjackan, halsduk och en sjal över huvudet. ja, jag såg ut som en knäppis haha
lyssnade på dolda jobb, bara skit!
sen gick vi till rekryterings mässan och det var det mest värdelösa skiten jag någonsin varit med om.. gick hem till rebecca efter det och bytte om till torra strumpor och skor och så gick vi ner till stan och satte oss på smak i några timmar och fikade. himla mysigt :)
gick hem till rebeccas lilla syster en sväng sen åkte jag hem. gick upp till ica och postade mitt kontonummer till försäkringskassan så att jag kan få mina pengar den 25 :) feels good! typ

påvägen hem fick jag iallafall värsta lycko-känslan när jag insåg att det hade slutat regna!
hoppas på sol imorgon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback