frågor

1. Finns det någon av motsatt kön du gillar mer än som vän? Det gör det.

2. Har du blandat medicin med alkohol någon gång? Njae en ibumetin men det räknas väl inte. För det var ju inte med "flit"

3. Vilken färg har din mobil? Svart och silver/metall

4. Gillar du att läsa? Ja

5. Äger du ett par rosa string? Aa

6. Tycker du om kanelbullar? Klart man gillar bullar?

7. Spelar du något dataspel? Ska installera Backpacker och rummel & rabalder!

8. I så fall, vilket?

9. Håller du på med någon sport? .......  

10. Vilken färg har du på dina strumpor just nu? Har inga strumpor på mig

11. Vad sa du senast? Strax

12. Vilken bok håller du på att läsa just nu? Ingen. Letar efter min True blood bok, undra vart den är

13. Hur mycket shoppar du för varje månad? Så mycket som jag bara kan, vilket inte är mycket..

14. Har du en digitalkamera? Yes

15. Vad ser du utanför ditt fönster? Buskar

16. Hur många bilder finns det på din dator? Ja men inte så många som det brukar

17. Har du något smycke du absolut inte vill tappa bort? Ja, det är väl klart? Jag är rädd om mina saker.

18. Om du sträcker ut din högra hand, vad nuddar du då? Kläder

19. Vilken årstid är det? Höst/Vinter

20. Vad är det första du gör när du vaknar? Kollar på klockan. Och önskar att jag kunde få sova mer

21. Har du någon dricka nära dig just nu? I köket men det är inte så nära

22. Vad ska du göra idag? Träffa Silvia

23. Hur mycket pengar har du på mobilen just nu? Har abonnemang nu. Big girl, men ska försöka använda så lite som möjligt ändå

24. Har du fått en kyss under den senaste veckan som gått? Nope

25. Vem har du tillbringat två timmar med idag? Mig själv

26. Vilken var den senaste filmen du såg? Prinsessan och grodan

27. När träffade du din mamma senast? Alldeles nyss.

28. Icke godkänt i något ämne? Ja, idrott B

29. Några MVG:n? Ja

30. När vaknade du i morse? Runt 10 tror jag

31. Gillar du kinamat? Ja, my favorite

32. Känner du någon som är född på samma dag som du? Nej

33. Har du åkt ambulans någon gång? Nej

34. Tycker du om kaffe? Nej

35. Föredrar du att bada i utomhuspool eller en innebassäng? Pool!

36. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och godis

37. Äger du några dyrbara smycken? Ja

38. Var du lugn eller busig som barn? Jag var ett lugnt barn, tror jag

39. Vad föredrar du, sol- eller snösemester? hmmm.. SOOL! dum fråga

40. Vad gör du om fem år? Något som jag tycker om.

41. Vad har du på dig just nu? Bh & trosor

42. Vilket är det finaste språket att lyssna på? Ingen aning, men engelska är finare än svenska iallafall

43. Har du gjort något under den senaste månaden som du är stolt över? Jodå

44. När känner du dig som snyggast? När jag känner mig snygg, men det händer sällan haha

45. Vilken låt lyssnade du på senast? Like a boss- The lonley island





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback