bebis mys

Började dagen med att vara barnvakt åt Alvin. Den mysigaste ungen jag vet!
Vi började med att gosa och leka lite i soffan och dansa till Bumpy Ride. Sen väckte vi Eve, det tyckte inte hon var så roligt. Men det tyckte Alvin och jag. Tillslut däckade han i min famn. Så himla söt men tung.

Alvin däckad i min famn.
Eve tycker att jag ska skaffa barn så att hon får bli moster. Då sa jag att hon inte kan bli sur om vi väcker henne på morgonen. Då var hon inte så säker längre.

Åkte till communicare och fick ett förslag om att åka till italien ifrån februari till november som volontär med funktionshindrade. Tåls att tänka på.
Hem från communicare och hämtade ut mina nya bebisar (skor) men dom var förstora så imorgon ska dom bytas.När pappa kom hem åkte vi till expert och bokade en iphone!!! Så om typ 2 veckor ska den komma :)
YES!!!



Kommentarer
Postat av: silvia

fan vad sota!

2010-10-19 @ 18:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback