White light moment

Är du en bra flickvän? Jag var världens bästa
Hur raggar du? Raggar nog inte
Vad heter du? Emma
Kallas? Emma osv.osv.
Varför? Vet ej
Vad har du gjort idag? Communicare och stan
Vad ska du göra idag? Mat och åka till Rebecca 
Vad vill du helst ha just nu? Pengar
Var är du just nu? På mitt golv
Saknar du någon? Ja
Röker du? Nej
När fick du senast en present? Minns inte
Vad har du för planer till helgen? Laga mat och spela mario med Rebecca 
Vilken färg har du på dina underkläder nu? Röd och rosa/vit
Längtar du till nästa födelsedag? Ja, då fyller jag 20. Men sen får tiden stoppas jag känner mig redan gammal
Vem pratade du med senast? Mamma
Vad pratade ni om? Maten
Vad gör du just nu? Väntar på mat och gör den här listan
Är du pinsam på fyllan? Inte så värst, tror jag
Är du blyg? Beror på
Vilken tid gick du upp idag? 07.20
När kräktes du senast? Typ en månad sen
Vilken låt lyssnade du senast på? Wild one- Iggy pop
Sov du i din egen säng inatt? Aa
Har någon annan sovit i din säng inatt? Katten?
Har du glasögon? Nej
Bor du i sthlm, gbg eller malmö? Eskilstuna
Har du sagt ”jag älskar dig” till någon idag? Nej
Vad tycker du är äckligt? Falskhet, dumma människor, pundare, fötter.
Vad såg du senast på tv? Jönsson ligan
Vem fick du sms ifrån senast och vad stod det? Okej från Eve
Är det lätt att förföra dig?
Hur svarar du i telefonen? "Hej" "Aa" "Aa det är Emma"
Vad har du för intressen? Vänner, serier osv.osv.
Favorit sysselsättning just nu? Mario kanske? 
Har du dvd spelare? Aa
Vad är du rädd för? Fötter, mörker, ormar och att bli sårad.igen.
Har du gott bordsskick? Kanske inte så bra som jag kan ha
Vad är attraktivt? Att vara duktig på något typ
Var gör det ont just nu? Huvudet
När skaffade du mobil? Tror att jag var 10 eller yngre, minns ej
Vem är den snyggaste du har sett idag? Har inte lagt märke till någon snygg idag.
Vilken smak är det i din mun just nu? Vet inte haha
Vad spanar du först in på en kille? Helheten antar jag
Använder du tandtråd? Sällan
Hur många har du varit olyckligt kär i? 1
Vilket år i ditt liv har varit bäst, och varför? 2004-2007 stålfors tiden och 2010 för balen och studenten.
Vad köpte du senast? Minns inte när jag ens handlade sist :(
Brukar du komma i tid? Alltid
Hur känner du dig nu? Hungrig
Kan du laga mat? Jag är jätte duktig på att laga mat
Vad pluggar du? Pluggar inte längre. Men borde plugga till körkortet typ. kanske.
Hade du en bra kväll igår? Ja :)
Har du någonsin haft ett jobb? Njae
Hur mycket krävs för att du ska bli full? Perfekt mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback