Lista

Visste du..
att jag vill ha - värme
att min senaste kyss - lite chockande
att jag lyssnar mest på - mig själv
att jag pratar - för mycket
att jag inte är kär - i dig?

att jag avskyr när folk startar - bråk
att kärlek är - fint och ibland svårt
att jag gillar att - göra mycket
att jag alltid kommer att - inte veta.
att jag är hemligt förälskad i - ingen
att sist jag grät var - idag.. MES
att min mobiltelefon är - bäst
att när jag vaknar på morgonen - så önskar jag att jag fick sova mer
att innan jag går och lägger mig - stänger jag av datorn
att idag har jag - myst
att jag just nu tänker på - att praktiken börjar någongång nästa vecka och att Eva Longoria ser sjukt bra ut!
att i kväll ska jag - titta klart på EMA's
att i morgon kommer jag - att vara trött
att jag hoppas -
att jag kan somna ikväll

Har du:

Någon som förstår dig? Ibland
Någon som du saknar? ja
Någon som du hatar? aa
Vem kramade dig senast? Märta
Vem pussade dig senast? Ludde tror jag
Vem ringde dig senast? Mamma
Vem ringde du senast? Kim
Vem var hemma hos dig senast? Vet ej
Vem var du hemma hos senast? Rebecca och Kim
Har du några kärleksproblem? nej inte direkt
Har du pratat med någon idag? ja
Har du gråtit idag? lite, bakis känslig
Har du skrattat idag? aa

Jag:

Är singel? japp
Svär ofta? ja ibland
Sjunger i duschen? ibland
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Ja, om jag gick i skolan så
Skrattar åt dina egna skämt? aa haha

Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? ja det skulle jag nog

Har du:

piercingar? typ inte längre. hade i naveln
Syskon? aa
Jobb? ..... nej
För många vänner? nä?
Rymt hemifrån?
Färgat håret? Aa
Bra självförtroende? njae
Sagt "jag älskar dig" till någon? Aa
Varit kär? ja
Gjort något olagligt? Aa
Somnat i skolan? Aa
brutit ett ben? Nä aldrig, tack gode gud!
Tappat bort mig i min hemstad? Nästan :O
Sett en fallande stjärna och önskat? Nä tror inte det
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Ja
Smugit ut utan lov? Antar det
En hemlighet som ingen annan vet? Aa
Sovit en hel dag? ja
Somnat gråtande? ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? haha aa..
Blivit generad inför folk? Aa
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Aa
Ätit musslor? Nej
Varit på en festival? Nej :(
Haft ett förhållande i under en månad? Nepp
Blivit kallad player? Nepp
Färgat ditt hår svart? Nepp


Vad:

Längtar du till mest just nu? Sommaren!
Ska du göra i helgen? Vet ej
Har du för kläder på dig? Byxor och tshirt
Gjorde du igår? festade
Ska du göra i sommar? vet ej, hoppas på att vara i något annat land.
Åt du senast? Lussebulle
Har du för mobil? iPhone
Vad köpte du senast? Cola och Lussebullar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback