Lista

Senaste:

Film du såg:
  Harry Potter och fången från azkaban

Mat du åt: Chips och dipp

Kram:  Massor med hej-kramar igår?

Puss: Alldeles för länge sen, om man inte räknar på kinden igår.

Sexet: Förra veckan

Resa: Stockholm i somras?

Dröm: Dagdrömmer varje dag

Person du träffade: Eve

Personen du pratade i telefon med: Silvia

Gången du var utomhus: När jag gick till ica tidigare idag

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Minns inte

Saken du köpte:  Chips, dipp, cola


Allmänt

Ska bli skoj: Att sluta må illa

Ska inte bli skoj att: Gå ut med hunden ikväll

Sparar till: Har inte råd att spara

Pålägg som gäller: Vill inte tänka på mat

Önskar att jag var bättre på: Att låta mig själv veta att jag är bra

Dagens dryck: Cola

Vad saknar du:  Värme

Vad har du gjort idag: Tittat på H.P

Brukar du svära mycket: Mer än jag vill

Hur tidigt stiger du upp: Olika

På helgerna: Olika

Hur många timmar sover du per natt: Mellan 6-8 timmar

Vem är snyggast i världen: hmmm

Vad är det för veckodag: Söndag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Vet inte

Längd: 160 cm

Vikt: vet ej

Mig själv med tre ord (just nu): Trött, ful och jävligt bakis

Jag ville bli när jag var liten: Vetrinär tills jag kom på att man skulle behöva ta hand om ormar då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback