Jag borde nog lugna mig

Alla använder verkligen textrader eller låtnamn från Daniel Adams-Ray men hur kan man inte? Han är ju helt underbar!

Snacka om kyla idag! Och det enda jag kan tänka på är att det bara kommer att bli kallare och alltså ännu värre. Kan ni tänka er det?
Var på communicare och sökte tre jobb. Sen åkte jag hem sen mötte jag upp Rebecca så tog en en promenad och uträttade ett ärende. Fick så sjukt ont i magen då att jag fick åka hem efter en stund och har fortfarande ont men inte lika fasligt.
Åkte tillbaka till Rebecca och Kim eftersom dom har köpt ett nintendo wii!!!!! Så vi har spelat Mario och jag är sämst, måste verkligen spela upp mina skills.
Är hemma nu igen och ska lägga mig och hoppas att jag inte vaknar mitt inatten och tror att min säng har krympt. Det hände nämligen inatt och det var världens skräck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback