Första advent

4 Veckor kvar till jul. Ska vi inte ställa in julen och vintern? Neggo jag är :(

I Fredags shoppade jag som en dåre efter jobbet fick med mig massor hem och jag är så lycklig! Shopping gör mig nämligen alltid lycklig, det är mycket sällan som det inte fungerar för att göra mig riktigt riktigt glad.
det här köpte jag;

plus toning, mascara, hudkräm och lite annat tråkiga men nödvändiga saker.

Efter stan åkte jag hem och sen åkte jag med Elvira till Skavsta för att hämta Laura och Steve som kom och hälsade på från England.
Så igår gick vi ut, jag, Elvira, Sanna, Laura och Steve och det var trevligt.
Vi tog halv 1 bussen hem och jag somnade på direkten när jag kom hem, klädde bara av mig kläderna och sen minns jag inte mer.
Idag ska jag bara ta det lungt, köpa kinamat, titta på film osv. myspys!


Kommentarer
Postat av: silvia!

Åh!Snygg svart kläning med dragkedja! hm?

2010-12-01 @ 20:36:24
Postat av: till silvia:

yes precis h&m, 299 kr :)

2010-12-02 @ 07:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback