Farsdag

Skönt att vara hemma måste jag säga. Det är skönt att vara borta mycket för då uppskattar man hemma mycket mer. Jag uppskattar verkligen min säng och mitt rum och min dator med min spotify med mina spotify listor och allt det där. Fast jag älskar att vara borta mycket också det är skönt med en paus från allt liksom.
Varför började jag ens skriva om det?

Idag är det farsdag och vi ska snart iväg till farmor och farfar och trycka i oss mammas smörgåstårta, Farfar fyller idag så det blir två flugor i en smäll typ. Grattis Farfar, Pappa och morfar och alla andra pappor i världen!

Igår var en rätt misslyckad kväll men jag och Rebecca lyckades ha roligt ändå, som vanligt. Vi gjorde oss iordning och drack hos henne och Kim innan vi gick ner till stan och mer eller mindre vände igen. Vi hade en plan om att gå in på nybron efter klockan 1 men inne på royal oak passade vi verkligen inte in så vi gick hemåt igen.

Gick hem till Rebeccas pappa idag på förmiddagen och vi blev bortskämda som vanligt. mmh perfekt en sån här bakisdag, som alla söndagar haha

Nu måste jag klä på mig
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback