Dag 01- Om mig

Ja, ni vet väl redan en del om mig skulle jag tro. Iallafall om ni känner mig eller har läst bloggen ett tag.
Jag har lite svårt att skriva om mig själv såhär.
Men iallafall så heter jag Emma (dööh) är 19 år och blir 20 i april och efter det får tiden gärna stanna, jag känner mig redan gammal.
Jag är född och uppväxt i Eskilstuna och känner att jag gärna skulle ta en paus från den här staden och helst av allt det här landet och åka utomlands ett tag.
Jag är snäll, glad och omtänksam och sätter oftast andra före mig själv, vilket inte alltid är det bästa har jag fått lära mig. Dessutom är jag typ roligast i världen ;)
Jag älskar att hitta på saker men jag tackar inte heller nej till en myskväll, jag älskar myskvällar också.
2007 blev jag sjuk i sjukdomen Endometrios som är en kronisk sjukdom. Kort därefter fick jag ett levervirus som gjorde att utredningen för endometriosen blev försenad. Och hur mycket jag än vill att det inte ska vara så, så är Endometriosen en del av mig. Som tur är mår jag väldigt bra just nu och märker sällan av den. Men jag har fått gå igenom en hel del pågrund av den där jävla sjukdomen.

Jag ÄLSKAR solen och värmen och HATAR vintern och hösten och allt som har med kyla att göra. Mår riktigt dåligt när det är kallt och får höst/vinter depressioner. Men försöker att hålla mig positiv.
Jag är 1.60 lång men skulle gärna vara lite kortare för jag blir så himla lång i klackar, det tycker jag inte om.
Vad mer ska jag skriva liksom? Jag tror att ni vet en del redan haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback