9 November

Aa, jag antar att ni redan vet vad jag tycker om snön? RIKTIGT JÄVLA ILLA! Jag hatar snön!!!!!!!!!
Det kan inte sägas tillräckligt många gånger. Om vädret var en människa skulle jag slå den, mycket och hårt!

Det började snöa när jag var på communicare och när jag kom hem till Rebecca, ja då öste snön bara ner eller hur man säger. Rena rama stormen var det också. Så att om någon känner sig manad att gå brevid mig den här vintern när det blåser för att jag inte ska blåsa bort kan ju säga till.
Rebecca och jag har spelat Mario på wii hela dagen iallafall, fan va dålig jag har blivit. Men jag börjar bli bättre nu. Sen när jag skulle hem så var bussen försenad och inte nog med det så fastnade vi på järntorget i 20 minuter så det tog 40 minuter för mig att ta mig hem.. YEY!

Nu ska jag titta på gossip girl & 90210 och äta chips och tycka synd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback