tisdag

Snacka om att sova länge, vaknade säkert 10 gånger från kl. 6 men somnade om hela tiden och inte förrns kl. 12 gick jag upp. Fick lite dåligt samvete när jag såg att det var sol ute men jag orkar ändå knappt sitta ute och imorgon blir det en lång dag. Ska till skolan vid halv 11 för att sälja biljetter till studentfesten, JAG HATAR ATT VARA ENSAMT STUDENTRÅD!!!
Sen ska jag till mormor och hjälpa henne med en massa grejer och sedan är det utgång och jag hoppas att det blir en rolig utgång annars blir jag lissen.
Ledig torsdag och fredag och det känns underbart!

Jag har en så sjukt obehaglig känsla i kroppen, det vill inte släppa.

P.S fick ett grattis i förskott till studenten idag det var rätt sjukt haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback