såå..

Vad har hänt i mitt liv den senaste veckan?
Förra veckan var riktigt hemsk. Ingen sömn, ingen mat. Ett rent helvete gick jag igenom. Det är en gnutta bättre den här veckan, men räkna med att det blir sämre igen.

Mammas farbror gick bort i torsdags, delvis därför det var jobbigt. Men en del annat också som vi kankse förstått. Har inte velat skriva här att han har gått bort, just för att det blir så verkligt då. Men han är borta och han kommer inte tillbaka. Vi kommer att sakna dig!

I fredags gjorde jag Akrylnaglar (stavas?) är jätte nöjd, men fortfarande lite ovan med långa naglar. Jag gjorde naglarna på Kristall grottan i nyfors. Gå dit om ni ska göra någon behandling, löshår, naglar, ögonbryn eller något. Dom är hur bra som helst och jätte trevliga!Bilder kommer någon dag.

Ganska sjukt slut på Lost eller hur, om någon har sett det? Jag har inte följt serien alls men var tvungen att kolla sista avsnittet haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback