måndag

åååh det är jobbigt att vara typ sjuk.
Möte om studenten och balen idag var i eskils styrelserum från kl. 10 till runt 1 tiden. Och fick mycket gjort?
Mötte upp S efter det och gick och köpte kostym till honom. Alltså så sjukt fin i kostymen att jag dog lite smått haha
Han blev en helt ny människa. Sen åkte jag hem och sen tillbaka till S för att ge hans mamma sin födelsedags present.Sen kom rebecca och kim och tiden bara sprang iväg. kom hem igen vid kvart i 11 typ.

Nu är jag hängigare än tidigare, har legat i soffan hos S och frysit och svettats om vart annat så imorgon blir jag hemma. Andlednigen till att jag inte sover är för att jag inte får någon luft.
Men ska strax försöka igen haha

Hörs imorgon natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback