läskigt

Utgång i onsdags, det blev nybban. Men det var ingen höjdar utgång faktiskt. Det var mycket folk men ändå inget riktigt drag. Fick ändå i mig en hel del att dricka. Halva priset i baren är bra grejer det.
Det sämsta med kvällen var att någon jag trodde var min vän, inte alls betedde sig som min vän. När ska jag lära mig?
Gårdagen var riktigt seg, lite illamående men ändå inget farligt.
Kom hem rätt sent och då hände något hemskt. jag fick en blödning, som mens fast pyttelite. Blev såklart lite rädd eftersom jag inte kan få mens iochmed synarelan (jag är i klimakteriet).. Men la mig iallafall och imorse blödde jag fortfarande och det är inte bra så fick ringa gyn akutmottagningen och de sa att dom inte kunde göra något åt saken utan jag fick låta det blöda men fortsätta med medicinen som vanligt. Men de trodde som mig att det är förkyldningen jag har haft som gjort det såhär.
Så idag är jag inte så jätte pigg har rätt ont så det blir bara vila och plugga så jag blir klar med allt någongång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback