promdress

Igår var jag och provade och hämtade hem min balklänning som jag har fått låna av en bekant.
Jag älskar den!
Det var lite kämpigt att få på sig den, men den sitter som en smäck och jag känner mig jätte fin i den.
Nu på morgonen har jag gått runt i den och jenny kom ner och fick tårar i ögonen, hon tyckte att jag var vacker. Så jag antar att det är positivt. wiiii

Får inte riktigt till färgen på korten, men färgen är helt underbar!

Igår var jag barnvakt åt Melenie så Linda kunde gå iväg till skolan. Skruttan var lite sjuk men vi roade oss med att gosa i soffan, kolla på traktorer utanför fönstret och leka i hennes rum. Hon är en riktig liten busunge. Sen åkte jag och provade klänningen och sen tillbaka till Linda och käkade god mat och kollade på män som hatar kvinnor, fyyy fan vilken bra film!
Jag har väldigt svårt för svenska filmer, men den här var en riktig höjdare. Måste se dom andra två filmerna snart!
Om ni är lika sega som jag och inte har sett den än så Se den!

Idag blir det lungt, jag är trött. Ska städa mitt rum och plugga. Rolig lördag? Nej, men har en hel del som ska göras. S kanske ska äta här också, men vi får se.
Ska nog gå ut en sväng i solen också!
PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback