historia

Är i skolan.. längtar hem..
Jobbar på rätt bra ändå måste jag säga, sista lektionen innan vi ska redovisa vårat arbete och jag har knappt börjat känns det som.

Ska man köpa subway med sig hem?
mmmh vore gott men har man råd?

Vill ni ha en uppdatering från helgen?

Fredag: åkte till S för att hämta nya seeker avsnitt men blev kvar där övernatten, var riktigt trevligt. Vi åkte till andre och hälsade på honom men mest hans hundvalp Elsa. en riktigt liten sötis. Sedan tog vi med oss andre hem och lagade mat. riktigt gott. Kim och rebecca kom och jag har inte träffat rebecca på as länge så det var kul att ses. Vi la oss rätt tidigt.

Lördag: fick fin besök på dagen av jessica och ungarna. Alvin bara växer och växer och han gillar mig. Jag har ett mission att bli hans favorit kusin. S kom förbi på kvällen och käkade och kollade på seeker. Jag kollade på seeker resten av kvällen.

Söndag: Låg i sängen hela dagen drack cola och åt rester från tacos. Kollade såklart på seeker.

Igår sov jag hos S igen vi bakade och kollade på seeker, nu har jag hunnit ikapp med usa och måste nu vänta 1 vecka mellan avsnitten. Jobbigt.


Kommentarer
Postat av: LILY

DUDE'N E FETT LIK SIMON XD trodde de va han först.. HAHA

2010-03-30 @ 18:09:55
Postat av: emma :)

hahahah ofta? det där var lite roligt :D

2010-03-30 @ 22:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback