100 dagars

Nu är det 100 dagar kvar till studenten. Det ska man väl kunna ta sig igenom för att sen vara fri?
100 dagar people! snart studdis wiiii


Kvällen igår var väl ingen höjdare. Jag tappade bort alla jag var med, jag halkade (vääääldigt pinsamt), jag blev lurad på pengar och fick åka hem tidigt med en illamående S. Vi gick från harrys vid halv 1 och vid klockan 2 var vi hemma hos mig. Men jag hade ändå ganska roligt!
Vi kom hem så sent för att han ville gå hem. Japp gå, jag var bara sådär måttligt glad. Jag frös och halkade runt som jävla bambi fast jag hade bytt skor. Tillslut tog vi en taxi hem till mig.

Hemms somnade vi som stockar och vaknade vid 11 imorse. Vi var bara ut med hundarna sen la vi oss igen och beställde mat på hemkörning. Kollade lite på film men vi har mest bara legat och degat. Skönt!
Han åkte hem vid 7 och nu ska jag snart sova.
Vi hörs imorgon puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback