torsdag

Det har varit full rulle hela veckan och jag har inte riktigt orkat blogga. Veckan började med en tripp till estockholmo till Silvia, stannade där tills igår. Jag skulle ha stannat längre men hade ett möte idag på arbetsförmedlingen. Måndagen spenderades mest på tunnelbanan kändes det som haha fram och tillbaka lite överallt. På kvällen hade Silvia fått biljetter till Twilight fan event i Hovet, dit de som spelar Bella och Jacob skulle komma. Alltså det hade kunnat bli hur bra som helst, men tyvärr så förstörde alla små ungar alltihop. Nu kanske jag låter som en gamling men alltså jag hade velat höra vad dom sa när dom svarade på frågorna som ställdes till dom. Men istället så skrek alla som crazy people varje gång dom öppnade munnen. Liksom det var helt sinnes. Men han var riktigt sjukt snygg så det var ändå värt det såklart. Och endel bra musik spelades. Eric saade uppträdde också, och han är ju inte dåligt snygg han heller. mmmmmh
Åkte hem till lägenheten och la oss rätt tidigt. I tisdags jobbade Silvia hela dagen så jag var ensam och spenderade min tid på stranden och åkte in till skärholmen. Det är jag väldigt stolt över förresten, att jag åkte in till skärholmen med tunnelbanan ensam fram och tillbaka utan att tappa bort mig. wiiii
Mötte Silvia när hon kom hem från jobbet och så lagade vi mat och myste, min man och jag ;)
Onsdagen var också mycket åkandes runt, köpte iallafall ett par skor. Och när jag skulle köpa dom så möter jag Kim, S bror. Mitt på gatan i stockholm, snacka om sjukt!
Kom hem vid 4 på eftermiddagen och så kom S hem till mig och bestämde vi att vi skulle gå ut. Så det blev en utgång och lite väl mycket dricka för mig. S och jag blev osams typ 10 minuter innan det stängde så då drog jag ifrån honom för att gå hem. Och då blev han ännu argare och jag hann ända bort till Bella pizza innan han och hand vänner kom och hämtade upp mig. Då åkte vi hem till mig och sov. Vaknade 9 imorse, mådde inget vidare då och kände mig fortfarande full. Men la mig ute ändå och solade hela dagen. Nu mår jag som ett riktigt as och ser säkert ut som ett också. Fyfan!
Men imorgon är det midsommar då kör vi igen!! typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback