midsommar

Hoppas alla hade en bra midsommar igår!
Det hade typ jag iallafall.


Började hos Ruuska med ett gäng som hade grillat, sen kom S och alla skulle plötsligt dra sig vidare. Så S, Ruuska, jag och Onion bestämde oss för att gå till Rebecca som hade fest så det gjorde vi. Och det var riktigt trevligt hos henne. Vi dansade runt midsommarstången, dansade magdans, drack gott och pratade och hade trevligt. Sen blev S arg när ruuska och onion lämnade honom, enligt honom. Och det gick såklart ut över mig så där blev min kväll mycket sämre.
På vägen hem mötte jag ett äldre par som inte tyckte att jag skulle gå ensam och gick en liten omväg för att följa med mig en liten bit på vägen haha väldigt gulliga var dom. Sedan mötte jag några andra som kallade mig för vackrast i världen och sa att jag såg ut som shakira och tyra banks. Hur dom kunde säga så undrar jag fortfarande. Och så pussade jag en bög också.
Overall en bra midsommar, kanske inte bögpussen men ändå.

synd att jag inte har någon kamera annars hade det kunnat bli en hel del roliga bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback