jacuzzi och sol

Igår var mysigt. S och jag gick till Jesper runt 9 och då var alla andra redan där, eller det var André, Zebbe och Jesper och Amanda. Vi hoppade i jacuzzin typ direkt och det började klia på hela kroppen, på alla. Började nästan gråta så mycket som det kliade. Jeppe kom på att det var för att dom precis hade haft i klor. Så vi gick upp och satte oss inne och tittade på tv innan vi gick hem och la oss. Trots att jag duschade och tvättade kroppen två gånger så kliade det fortfarande på benen när jag la mig. kände mig som en klorboll.  
Vaknade inatt av ett sms från Paulin att hon skulle åka och då började jag gråta för jag kommer att sakna henne så himla mycket! :(
Sen imorse vaknade jag och åkte hem nästan direkt och solade sen cyklade jag till jeppe och solade och blev i kastad i poolen, 25 grader men ändå så kallt. Sen gick vi och kollade på när killarna spelade basket. Cyklade hem igen efter det.

Nu blir det bara att ta det lungt. Imorgon ska jag på begravning för mammas farbror som gick bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback