galen på mig själv

I onsdags spydde Ludde ner min säng och jag var tvungen att tvätta täcken och påslakan och lakan. Direkt la jag på ett nytt lakan och sedan åkte jag i väg på kvällen och sov borta så då slapp jag bädda om sängen helt. Sen igår kom jag hem och så åkte jag iväg igen och kom hem på eftermiddagen, tror ni jag bäddade på kvällen?
Nej såklart inte!
Istället drar jag ett av dom obäddade täckena och drar över mig och somnar. Och idag var det begravning så åkte iväg utan att bädda sängen men nu efter ett långt pepptalk med en vän så har jag bäddat sängen haha.
Det är en av dom tråkigaste sakerna jag vet, att bädda sängen alltså.  Men brukar aldrig vara såhär lat att bädda om sängen eftersom det bästa jag vet är en nybäddad säng. Så mysigt!

Konstigt inlägg haha men behöver skriva något, ha något att koncentrera mig på liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback