FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!!!!

Fan vad jag är bra!
Det är den mest enorma känsla jag har varit med om. Det är så overkligt. Jag har tagit studenten!!!!!
Det var den bästa dagen i mitt liv och jag vill göra om den, ville aldrig att det skulle ta slut.
Dagen började klockan 5 efter 3 timmars sömn och slutade halv 4 och då var jag så ledsen för det inte blev någon efterfest, jesper somnade :(
Studentfesten på lokomotivet SÖG men annars var dagen den bästa EVER!!!
Vaknade upp igår och var fortfarande full och är fortfarande typ bakis idag, fyfan..

Men det går inte ens att beskriva hur underbart det har varit.
Var på arbetsförmedlingen idag och skrev in mig det kändes ju inte lika bra kan jag ju säga haha



mer bilder kommer

Kommentarer
Postat av: Sabine

SJÄLVKLART ska han få springa av sig så mycket han vill.

det är inte meningen att jag ska bära runt honom.

men som jag skriver så tänker jag inte låta en valp gå på ställen där det är en massa folk,

men det är självklart att en hund ska motionera.

däremot ska man ju inte promenera dom mer än 5-10 min/dag

utan bara låta dom springa runt och leka när dom själva vill.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback