BOOOM

Alltså inatt har det sjukaste någonsin hänt! Jag har aldrig varit med om något sjukare. Det var som en actionfilm eller som ett avsnitt av Despo!

Jag och min lilla syster låg i varsin soffa vid halv 2 tiden och tittade på tv. Plötsligt är det någon som dunkar på vårat vardagsrums fönster, tror vi. Vi blir såklart livrädda och tänker direkt på en läskig person. Så vi ligger där i varsin soffa och försöker gömma oss. sedan hör vi något som låter som en skottlossning och sedan en till likadan smäll. Vi sätter oss då upp och tittar ut och ser svart rök från parkeringen. Min första tanke var att "det där var ingen som blev skjuten, för det ryker inte om människor om dom blir skjutna"
vi får panik och ska gå ut och kolla vad som händer då vaknar pappa och följer med oss ut. Precis när vi kommer till parkeringen ser vi en stor brand och sen kommer det världens smäll och jag trodde att hela skiten skulle sprängas. Jag slår 112 och pappa ringer dig i panik.
Det är alltså en bil som någon har tänt på.
Efter några minuter kommer fler och fler människor ut. Det tog minst 7 minuter för polisen att komma och säkert 10 från att första personen ringde tills att brandbilen kom.

Helt sinnes är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback