2 dagar kvar



Igår var det 3 dagar kvar och det firades med nybban. Over all en trevlig och bra kväll. Pallrade mig hem rätt tidigt, det bara slog till huvudet så det var lika bra att gå hem. Vaknade tidigt idag när S gick till skolan och somnade aldrig om. Bakis var jag också och ville inget hellre än att sova mer. Men pallrade mig till det allra sista klassrådet i skolan kl. 13 och alla som var där mådde väl inget vidare. haha pigga klassen
Efter det mötte jag S och hans vänner en stund sen åkte jag hem. Och bussarna krånglade. Inte min dag idag..
Nu på kvällen var vi några från klassen på djurgårn och målade lakanen till flaket, snyggaste flaket i stan ;)
Egentligen skulle vi ha spelat öl-brännboll men det fick bli nykter målning istället. Lika bra det.
Kom hem vid 10 igen och nu ska jag typ lägga mig? Kanske ska på skolavslutning imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback