regnet det bara öser ner

Det är monster regn ute. jag är rädd. Kommer nog bli mosad om jag går ut. Måste gå ut för jag ska iväg och hjälpa till med flytten. Var på stan en sväng förut men då regnade det inte såhär. Fyndade idag också förresten, en kjol, en tunika och en tight svart klänning och ett par örhängen allt för 166 kr :) Hur bra som helst. Igår köpte jag ett par jeans för 99 kr. ÄLSKAR DOM! Allt från Gina :)
Fast ångrar att jag hade på mig dom när jag gick ut igår, det var så varmt att jag trodde att jag skulle tuppa av. Så klockan 00 gick jag hem, eller onion körde hem oss. hade kunnat stå ut längre om det var roligt men det var tråkigt så lika bra att åka hem. Tur att jag åkte hem för vid 2 tiden kom vääärldens regn och åsk väder och det blixtrade så där låg jag livrädd i min säng och ville dö.

Onion hade förresten sällskap med sig, två små tjejer. Trodde inte att dom var mer än 14 när dom stog där fnittriga med "äldre" killar och drack sin smuggelöl. Sen satte vi oss i bilen och så frågar den ena tjejen hur gammal jag var. Och så visade det sig att dom var 17 år båda två. Det är ju bättre med 17 än 14 men guuud vad jag kände mig gammal då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback