räddis

Familjen åkte vid 6 imorse då hörde jag hur pappa med gråten i halsen sa hejdå till Ludde. Väldigt kul att han saknar hunden och oroar sig mer för honom än för mig. Fast jag förstår honom, jag skulle ha saknat ludde mer än honom så.
Men iallafall så har jag varit med Paulin och Silvia idag. Paulin och jag skulle ha solat men solen ville inte visa sig idag. Köpte kinamat när vi hämtade Silvia och sen umgicks vi här hemma ett par timmar.
Sen blev jag själv och nu sitter jag här och är rädd, väntar på åskan. Ska snart springa ut med Ludde och sen kan han få kissa inatt om vi är vakna länge vilket jag tror att vi är, för jag lär inte kunna sova hahah meeees!!!!

studentfotot kom igår förresten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback