namnsdagsbarn

Idag har jag namnsdag! Det är Emma idag och det heter ju jag. Egentligen skiter jag helt och hållet i namnsdagar, den enda som brydde sig om namnsdagar var min gammelmormor och hon gick bort för 3 år sedan. Men idag var jag tvungen att skriva det på fejjan bara för att få känna mig lite positiv för något. Och folk skrev faktiskt grattis haha väldigt gulligt :)
Hade förövrigt namnsdag den 20 juli också, tror jag att det var. då var det Margareta och då hade jag, mina systrar, min mormor och min mamma namnsdag. Margareta är liksom ett släktnamn som ni kankse märkte.

idag kom familjen hem, en dag för tidigt. Så nu sitter jag i min säng igen. jag har saknat min säng, jag har inte vågat sova i mitt rum på hela veckan. För att om någon skulle bryta sig in så skulle jag inte kunna ta mig någonstans om jag är i mitt rum, så jag har sovit på soffan.

Men nu är dom hemma och dom är jätte bruna!!
MORR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback