fredag

Drömde en helt sjuk mardröm inatt, jag var mig själv först sen firade jag min student i en kyrka. sen blev jag en fransk man som var jagad av usas och frankrikes regering. I stora drag...

Solat hela dagen ville åka till stranden men fick nöja mig med att vara hemma och doppa mig i poolen. S kom hit på eftermiddagen och kastade i mig igen... Gjorde många tappra försök till att kasta i honom. Men han ska minsann få tillbaka imorgon på stranden, det kan han räkna med! men säg det inte till honom.
Imorgon blir det stranden hela dagen jag ska gå upp tidigt och göra matsäck så ska vi åka och bada och sola hela dagen wiii

Fan hade velat gå ut ikväll men min ekonomi tilllåter det inte riktigt. Ska väl ut på onsdag igen istället.
Jävla onion att lura mig att det var gratis inträde på nybban och en modell som ville träffa mig, det sista gick jag såklart inte på! men var redan påväg mot garderoben när han sa att det var gratis inträde.
Jag ska kolla på sex and the city och sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback