arvika

Jag har legat med 40 graders feber idag. Mått riktigt riktigt riktigt dåligt. Det gjorde ont överallt tillochmed att ha på sig kläder gjorde ont. Ni anar inte hur hemskt det var.
Nu efter ett antal ibumetin så mår jag lite bättre. Ska snart ta ytterligare en till tablett så att jag kan få sova inatt.

Jag skulle ju ha jobbat på arvika festivalen men det visade sig vara frivilligt arbete och jag skulle bli ensam i ett tält. Så därför tackade jag nej. Men nu har jag blivit frågad om jag vill åka ändå och det vill jag! jätte jätte gärna. Nu är kruxet att det bara är killar jag ska åka med, jag känner alla men ändå. Och pengarna, såklart. Och mamma hon är inte så vidare pepp på den här ideén. Men jag ska nog övertala henne. Imorgon bokar vi nog isåfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback