suck!

Det blev aldrig någon års resume, kände att jag verkligen inte orkade men ni kan ju alltid som förra året gå tillbaka i bloggen och läsa :)

Jag har bloggat så otroligt dåligt, men jag har loggat in och påbörjar ett nytt inlägg men suddar ut varje gång vet liksom inte vad jag ska skriva om.
Jag har iallafall köpt Sex and the city boxen i lördags och är nu inne på sista säsongen I LOVE IT!
Jag är dessutom magsjuk, det började redan förra veckan med feber och bara allmänt hängig och sen imorse så började det otrevliga.
Har inte ätit något idag och knappt druckit heller vågar inte haha det är ju ingen som kan ta hand om mig nu när mamma sover.
S kom iallafall hit med Cola, tack så mycket!
Om ni vill ha en uppdatering på den fronten så kan jag bara säga att vi är vänner. Men går det ens att vara vän med ett ex?
Det har hänt så galet mycket nu de sista veckorna att jag knappt vet vad jag heter vissa dagar.

Men nog om det, jag skriver mer snart hoppas jag :)
Nu ska jag tillbaka till sex and the city!
Puss


Inser mer och mer hur mycket S påminner om Mr. Big.
Säger ju det han är min Mr. Big


Kommentarer
Postat av: silvia! :)

jag är också hemma och är sjuk idag :( sämsta tajmingen man har precis när allting börjar igen. Men men krya!

2010-01-13 @ 07:59:33
Postat av: mickis

sv: haha jaa, man kan mata de ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback