grappa

Blev väckt halv 11 idag av Kicki som hade glada nyheter, jag ska jobba nästa lördag. På grappa, och nu är jag as nervös. Det är ju liksom en riktig restaurang!
Men det vore riktigt skönt att få jobb där, helger, kvällar och på sommaren!

Silvia och jag pratade om New York igår, jag längtar!
Ligger och kollar på priser på "turist"grejerna, som bussturerna som är as roliga att åka på, sex and the city turen (måstemåstemåste!), empire state building vet någon om Rockerfeller observatory är bättre ni får gärna tipsa isåfall :)
Det börjar bli dags att boka allt snart, vi åker nog i juni iallafall runt den 20de tror jag.
iiiiih

Jag kanske inte har sagt att jag fått en kusin!
En liten Alvin, det sägs att han är söt och att jag kanske ska träffa lillen idag.
Mamma säger att det är lungt, men jag vet inte om jag vågar eftersom jag inte är 100 än. Men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback