Did you hear about the morgans?

Igår var det jobb på grappa, det gick bra. Det var en jätte stressig kväll, men det gick bra ändå, fick en snabb genomgång av allt och ska få gå igenom allt igen en vardag när det är lungt :)
Så det känns väldigt skönt att ha ett jobb, men jag vet inte när jag får jobba igen.
Tog det lungt resten av kvällen var as trött men somnade inte förrns 4 ändå, kan bero på att jag pratade i fonen tills dess haha.
Men det var mysigt och kändes som ett framsteg.

Idag har jag söndagsångest, som vanligt.
Kollar lite på Did you hear about the morgans, rätt rolig fast jag har lite svårt för Hugh Grant. Ska snart lägga mig i ett lååååångt bad för att det är sista gången på 2 veckor som vi kan använda vårat badrum här hemma. Imorgon kvart över 7 (Idiotisk tid) så kommer nämligen byggare hit för att börja renovera.
Känns riktigt jobbigt, jag som badar minst 1 gång per dag hur ska jag klara mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback