dagboken

Jag har hittat min the notebook film, som jag har letat. Trodde att den var borta föralltid, men det var den inte.
Så imorgon ska jag bada lääänge sen kolla på the notebook på kvällen. Och gråta lär jag göra, i mängder.

Jag har varit dålig den här veckan, magen har gjort ont hela tiden. Känns riktigt orvar måste jag säga. Ingen tid fanns det på akupunkturen heller förrns på onsdag. Så då ska jag bli en levande nåldyna igen, jag längtar för det brukar alltid hjälpa mot det onda.

Mamma och hundarna sover i min säng, mamma kom in och var arg på pappa för att han snarkar som ett as så nu ligger hon och hundarna här inne. Skönt att slippa sova ensam, men fel person brevid mig liksom.
Förresten så kan ni stryka det jag skrev i förra inlägget om framsteg för jag vettefan längre alltså.

Förresten har gosat med min lilla kusin Alvin ikväll aaah så gosigos alltså.

Still of Ryan Gosling and Rachel McAdams in The Notebook 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback