valentinesday

Idag är det alla hjärtans dag, borde kanske vara bitter men det är jag inte. Den har dagen har börjat bra och hoppas att den fortsätter såhär.

vaknade av ett jätte fint sms som gjorde mig väldigt glad och värme mitt hjärta. sen kom en gosig hund in och la sig hos mig. mysigt!
Har nyss varit och handlat lite chips och cola till ikväll.
Jag ska mysa ner mig i sängen med chips och cola och en bra film. Antingen notebook eller sherlock holmes, vilken det blir beror på om jag får sällskap eller om jag blir själv.

Vill iallafall säga hur tacksam jag är för mina underbara och fina vänner. Jag älskar er, ni är bäst!

Linda tillhör den här gruppen också!

Igår spenderade jag några timmar hos Linda och Melenie, blir glad av att spendera tid med dom. Så kul att se hur lilltjejen växer och växer och blir en egen liten person.
Vi lagade mat och pratade och skrattade sen efter typ 2 låtar av melodifestivalen kom S och hämtade mig.
Här hemma var Frank och jessica med billy och alvin så fick gosa med alvin, han log mot mig! eller nästan. Det kommer snart haha

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: silvia! :)

Fint inlägg, älskar dig!

2010-02-14 @ 16:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback