stackars mig

Pluggar, eller försöker åtminstonde göra det. Inte det lättaste när man är sjuk. Näsan är så täppt att jag inte kan andas genom den, halsen gör ont och jag hostar sönder mina lungor. Huvudet gör ont och det känns som att någon försöker peta ut mina ögon från insidan. Mysigt det låter va?
Dessutom gick mina favorit strumbyxor sönder nyss, ååååh!
En tripp till ullared är nu ett måste..

Kvällen igår blev tacos, melodifestiva (är det bara jag som tycker att det här är det sämsta melodifestival året ever?) sedan hämtade jeppe mig för en pratstund och sen sov jag hos S.

Ska fortsätta att plugga nu så att jag blir klar någon gång.
Om ingen vänlig själ har lust att göra allt åt mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback