som jag hade dig förut.

Men du om någon borde förstå att man inte gör såhär mot mig

Ja, det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig
Jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte springa mer

Vem, lämnade vem?
Jag är inte över dig än

Jag har inte sagt till nån, att du blev kvar här igår
fast det är svårt att hålla tyst när alla frågar hur det går

Du ville träffa mig i veckan
Det var nån dag som passa dig
Du tog förgivet att jag kunde
Men du glömde fråga mig

jag kan sitta flera timmar
jag kan gå igenom allt
det tog slut för längesen
men du är överallt

Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd?
Och hur högt ska jag skrika varje gång jag vill bli hörd?

Du springer aldrig ifatt,
när jag väl är där
jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här
Jag försöker träffa andra
men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig
på alla sätt
det är dags att lägga på
men att stanna känns så rätt

För mycket tid att tänka på allt jag ser hos dig
Jag vet att det går över men det är lika svårt för mig



Kommentarer
Postat av: Paulina

FAN vad Melissa är bra alltså. Sitter och lyssnar på henne just nu. Underbar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback