nybban <3

Nybron igår, som resten av den här stan?
Fick köa i 30-40 min innan vi fick komma in, kallt!
Men väl inne var det roligt, fast jag har haft roligare.
Ogillade djn men fick ändå dansa, så jag nöjd. Träningsvärk idag, fast det blir väl så när man dansar som en galning i 13cm klackar?
S hämtade mig på natten och så sov jag hos honom.
Han körde hem mig på eftermiddagen och så har jag tagit det lungt hela dagen.
Nu slö tittar jag på tv och är as uttråkad. Har nog hittat balklänning också, får låna av en bekant. Måste bara prova den först och förhoppningsvis sitter den bra.

Försöker hitta en bra bild men hittar ingen.
Min kamera är trasig as jobbigt, vill nämligen lägga upp bilder i bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback