lördag

Dagarna har bytt plats, igår kändes det som lördag och dag känns det som en fredag/söndag.
Väldigt skumt.
När jag vaknade imorse så trodde jag att mitt huvud skulle sprängas och att mina ögon skulle flyga ut ur skallen på mig. Men hade lite ärenden att uträtta idag så åkte iväg med mamma och pappa. Alltid skönt att åka iväg bara vi tre, och låtsas som att dom två odågorna inte finns haha
Kanske skulle gått ut idag men det blir nog inte så nu, mår inte alls bra och på onsdag är det 100 dagars festen så då måste jag vara pigg!
Så ikväll blir det istället Tacos, melodifestivalen? typ
S kanske kommer över och umgås men han så tjurig så vette fan om jag vill ha hit han då haha
Se om han tycker synd om mig nu när han smittat mig med sin sjuka.

jaja vi hörs kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback