imogen heap

Silvia är den bästa vännen i universum, om ni inte redan visste det!
Min mobil ringde nyss och skrämde livet ur mig och så var det Silvia som är på Imogen Heap och jag fick lyssna på Hide and Seek. TACK!


Det har varit en fin fredag idag, bortsett från träningvärk, slask och täppt näsa och att jag har varit lite uttråkad nu på kvällen. Där lät det som att det har varit en massa dåligt men så har det inte.
Träffade Paulina på stan vi lunchade på ming och gick en sväng på stan. Sedan åkte jag hem och var lite uttråkad haha. Men det var väldigt trevligt att träffa Paulina igen det var över 1 år sedan vi träffades sist och jag har saknat henne!
Sen ringer Silvia och ger min kväll ett fint avslut och för att göra det lite bättre ska jag nog kolla på twilight, för sjätte gången kanske?
Så ni hör ju min dag har varit fin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback