how I met your mother

Måndagen är över, måndagens skoldag iallafall det är ju några timmar kvar tills måndagen är helt slut.
Det gick skitdåligt idag i skolan, allt jag gjorde blev fel. RÖV!
Fick dessutom för mig att jag har leukemi (och det kan jag faktiskt ha), så jag läste lite om det också.
Men jag blir så sjukt irriterad på nämner inga namn i skolan, ibland kan man tro att dom är 13 år. Men dom är faktiskt snart 19!
Känner mig väldigt mogen och allmänbildad när det är så haha
Fast jag har ju varit med om saker som dom inte har varit med om, kan ju ha med det att göra..

Snart lov, jag längtar!!!!!!

P.S How I met your mother är as roligt!


Kommentarer
Postat av: Sabine

åh tack för den värmande kommentaren :))

Postat av: sandra T

tja,kan du lista ut vilken låt jag söker efter i mitt senaste inlägg?^^

2010-02-16 @ 20:10:01
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback