helgen

Fredagen var väl sisådär. Kunde ha varit bättre helt enkelt. Fick iallafalla dansa lite och skratta och prata och ha trevligt. Sen så fick jag ju också ta hand om en mer eller mindre främmande tjej som mådde väldigt dåligt. Snäll som jag är.
Det bästa på hela kvällen var hemresan när en bekants pappa däckade på bussen och fick åka med bussen tills jag vet inte när hahaha
Att S åkte hem med mig och sov här var också underbart. Men vi är inte tillsammans, så att ni alla vet det.



På lördagen jobbade jag och det var as tråkigt. Otrevliga gamla människor!
S hämtade mig och körde hem mig efter jobbet. Sedan låg jag vaken och kollade på sex and the city halva natten.

Igår tror jag att jag hade en försenad bakfylla, och dessutom träningsvärk. Låg i sängen hela dagen så otroligt skönt att inte göra något annat än att kolla på sex and the city!
Idag däremot var det skola igen efter 10 veckors uppehåll. Det var tungt imorse är allt jag kan säga. Har noll motivation till skolan just nu, jag har egentligen noll motivation till allt men skolan är värst. Att vi i klassen fick ett sånt här välkommnande hjälper ju verkligen också haha: "Imorgon börjar vi med en ny kurs där ni har mig (jani) kom i tid eller stanna hemma. Är ni försenade vill ni nog inte ens komma!"
Bussen får inte krångla imorgon!
Nu pluggar jag rövmatte, som jag hatar mest av allt! Det suger att dom gör om jävla antagnings reglerna för högskolan nu! MÅSTE KLARA MATTE B!
Peppa mig är ni snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback