Run

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Emma
Smeknamn: Inga speciella
Låt som när du är ledsen sörjer till? Dark & Twisty spotify listan

Beroende av: iPhone & iPoden typ. Är rätt beroende av mina vänner & cola också.
Vem behöver du mest just nu: Känner mig rätt bra med att vara ensam en liten stund idag.
Vad tror folk om dig? Vet inte. Bryr mig inte direkt men hoppas att folk tycker att jag är snäll.
Vad får du oftast komplimanger för? Vet inte. Mitt hår och mina ögon kanske?
Hur imponerar man på dig? Vet inte, blir inte så lätt imponerad så ingen idé att försöka.
Brukar du skratta för dig själv? Ja hahah jätte ofta!

Var bor du? Eskilstuna
Trivs du där: Njae inte direkt
Äger du några converse: Nepp
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Brukar du bli för full:
Vad har du för mobil operatör: Comviq
Är du allergisk mot något: Falskhet, elakhet, kyla.
Nästa mål i ditt liv: Åka härifrån
Hur svarar du i mobilen: Aa det är emma
Vem ringde du senast? Silvia
Vem ringde dig senast? Någon tant 
Vad står det i ditt senaste sms? Ditt paket från NLY skandinavia har lämnats till posten nu.. typ
Vad står det i ditt senast skickade sms? Aa jätte snygga
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Inget viktigt
Antal timmar sömn inatt: För några
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Japp
När mår du bra: När jag är glad 

När blev du fotad senast: Ingen aning 
Hur känner du dig nu: Trött & glad
Vanligaste färg på dina kläder: Svart tror jag nog
Vad tycker du om fötter: Det äckligaste som finns!
Vad saknar du: Någon att sova brevid ibland.
Hade du en bra kväll igår: Aa
Favorit dryck på morgonen: Juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 22-01
Är du blyg? Lite ibland kanske
Sysslar du med någon idrott: hahahha nej
Vill du hellre ha mail än brev: Ja, det är så mycket roligare att öppna 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nä inte kärlek men att man kan fastna för någon direkt tror jag.
Har du spytt offentligt: aa men det pratar vi inte om... SNUSK
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Höhö
Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag faktiskt 
Är du bortskämd: Nä inte direkt
Vad gör du i morgon: Praktik och träffa Linda och Mellsan
Vad är det värsta du vet? Kyla, falskhet, djurplågeri, att vara rädd, känna att något hindrar mig. Dåligt humör 
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på.
Vad behöver du just nu? Inte så mycket, någon att sova brevid kanske.
Vad längtar du till: Helg!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
Vad använder du för shampoo? Olika
Hur gammal är du: 19

Du samlar på: Inget speciellt. Fina shoppingpåsar
Gröna eller röda äppeln: Äppeljuice?
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Silvia, Rebecca eller mamma
Gillar du golf: Nej
Vilken tid gick du upp idag: För tidigt
Har du sovit i din egna säng inatt: Aa
Har du strumpor på dig nu: Aa
Vad ska du göra ikväll: One tree hill och sova
Är det okej att gråta: Är det väl
När grät du senast: Ett tag sen
Laddar du ner musik och film från Internet: Very much not ;) 
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skänka, spendera & spara
Bär du glasögon eller linser: Nepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback