Oh na na

Det här kan mycket väl vara världshistoriens första måndag som faktiskt varit bra.
Jag kan inte minnas att jag någonsin haft en bra måndag förut eller ens varit på bra humör på en måndag förut?
Vaknade iallafall upp och var så trött att jag kände för att ge upp. Men nej jag är en kämpe och la mig i ett bad och sen var dagen igång, ingen återvändo liksom. Tittade min internetbank på morgonen, bara för att och så hade jag fått in lite pengar så nu har jag 147 kr på mitt konto, rik!
Det var iallafall hur skönt som helst att vara tillbaka på jobbet. Det blev en riktigt lång dag idag, jag kom inte hem förrns 20 över 7. Men det var en bra dag på jobbet också, smockat med folk och massor att göra. vilket jag älskar!
Åt en suuuuuper god lunch från kebabhuset pommes, kycklingfile och beasås! mmh yummie, det måste ni alla prova!
Kom hem till världens sötaste Ludwig som man bara vill pussa och krama ihjäl så fort jag ser honom. Hittar godispåsen från helgen i mitt rum och hade kvar passionsdrickan från igår också. Perfekt avslut på dagen!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback