Julafton

Nu är vi hemma igen efter allt julfirande. Har bytt om från klänningen till min allra bästa tshirt, min pearl!
Det var trevligt ute hos Kjell och Yvonne, det var dom gamla vanliga och sen Mickes flickvän. Det var roligt att träffa henne, första gången som vi har fått träffa någon av hans tjejer. Första tjejen jag ens vet om att jag har.
Jag har bara fått saker som jag har önskat mig pengar, the body shops sweet lemon kit, ansiktsrengöring, en tröja, lite mer hudgrejer. Och det bästa utav allt förutom pengarna. WAIT FOR IT.....
Ett WII med super mario!!!!!!!!!!!!

Spelade hela morgonen är helt överlycklig. Ska spela igen så fort min familj lägger sig så jag kan få tvn.



Jag hoppas att ni har haft en fin julafton :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback