Dag 19- Det här ångrar jag

"Never a failure, always a lesson"
Det är något jag försöker följa. Att ta lärdom ifrån mina misstag och inte ångra dom eftersom jag lärt mig något av dom.
Men jag känner verkligen att trots att jag har lärt mig otroligt mycket av vad som hände mellan mig och S så ångrar jag att jag inte sa ifrån. Jag ångrar att jag lät honom kliva på mig. Jag skulle sagt ifrån och underlättat för mig själv och visat att jag har ett värde och att jag har respekt för mig själv.
Men gjort är gjort och nu får jag se det från den sidan att det har gjort mig starkare.

Man får ta lärdom av det man gör.

Sen är det klart att jag kan ångra att jag köpte en tröja eller gick ut den där kvällen för det var så tråkigt eller att jag råkade säga något till någon som kanske inte var det smartaste (vilket kan hända rätt ofta haha)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback