Dag 13- Den här veckan

Fjärde advent, vad händer med tiden? Det är julafton på fredag.
Julstämning än?
Nepp

Min vecka då...
Ja jag var sjuk och hemma från praktiken tisdag-fredag. Sov och tittade på o.c var det enda jag gjorde. Jesper kom hit en stund på torsdagen när han kommit hem från Lund och sa hejdå för att han på fredagen skulle åka till Thailand. Nej jag är inte avundsjuk. Inte alls, inte ett dugg..
I Fredags hämtade Birgitta mig så åkte jag hem till henne och hälsade på och tittade på lägenheten som har blivit jätte fin! Vi åt lite mat och bara pratade och umgicks. Jag fick en påse M&M i julklapp av henne eftersom det påminner henne om mig. Fick träffa min lilla skruttis (katten) och jag vet inte vem som var gladast av att ses haha. Sen fick jag skjuts till Alice där Rebecca var. Hos Alice drack vi lite cider, tittade på youtube och pratade.
Lördagen var seg och bara lugn satt och tittade på o.c och tröck i mig godis. Idag har också varit lungt en sväng ut till mormor och morfar bara.


Kissen när hon var en liten plutt, nu är hon mycket större


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback