Dag 12- I min handväska

Okej jag är typ den person som har med mig mest saker i världen i sin väska. Ja, så säger nog dom flesta tjejerna men jag är nog tamefan extrem.
Det varierar vad jag har med mig, beror på humör, vart jag ska osv.
Men man kan hitta det mesta i min väska hudkräm, spegel, ögonbrynspenna, fransböjare, lipsyl, mobil, plånbok (som oftast är tom på pengar iallafall), pass, underkläder(hahah), ja allt möjligt.
Ni ska se mig och min packning när jag ska någonstans ibland. Driver mig själv till vansinne ibland.
Fråga Rebecca så får ni se vad hon tycker om mig och min väska hahah


på den här bilden har jag liksom två väskor med mig hahah

Kommentarer
Postat av: silvia

detta stämmer väldigt väl.. typ tre väskor till sthlm för tre dagar? :)

2010-12-19 @ 19:55:51
Postat av: emma :)

höhöh ja plus att jag hade en ny väska nerpackad som jag köpte ju hahah

Postat av: silvia

haha! :) sant

2010-12-19 @ 21:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback