Dag 11- Mina syskon

Jag har två små systrar som heter Evelina och Ellinore. Dom är 15 och 13 år och riktiga odågor.
Tyck att jag är dum om ni vill men dom är hemska. När jag var liten så sa jag alltid att dom var snälla när dom sov, det kan väl stämma nu med.
Usch vad jag låter dum nu. Men är riktigt trött på att vara stora syster just nu.
Men jag skyddar alltid mina syskon, det är bara jag som får vara dum mot dom! Så tro inget annat.
Evelina och jag kan ha lite roligt ibland iallafall men det är inte ofta.

Vi har även en stora syster som heter Sandra, vi är bara halv systrar. Alltså har vi bara samma pappa. Sandra är 24 år och vi har inte alls bra kontakt. Hon bor i Linköping och har nyss blivit klar gymnasielärare (eller hon blev klar i sommras).
Innan hon flyttade till Linköping så bodde hon ca.30-40 min bort från oss men vi träffades inte alls ofta då heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback